I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-03-12
16:04:17

Vårkänslor!

Nu har våren kommit, antagligen inte för att stanna men det är så härligt att få lite försmak av hur nice det snart kommer vara! Älskar spring riding! Igår hade jag sista break och insåg verkligen hur lycklig jag blir när det är varmt och solen är ute är såååååååå kul att åka då! Idag var jag ledig och det var lika underbart idag också. Pushade mig själv till att göra en del saker jag inte vågat än (eller okej andra pushade mig till det), hoppade äntligen L och XL hoppen i Sunshine och fattar inte varför jag tvekat så länge för jag gjorde ju såna hopp förra säsongen och det var ju asgött! Sen fick Adrian mig att prova göra ett rail som jag nästan lovat mig själv att aldrig gjora för man måste hoppa så jäkla högt för att komma upp på den. Har ni förstått att jag är taggad på park kanske? Haha. På eftermiddagen när jag åkte med några lifties på deras break så filmade Greg och han fick nog in en hel del sköna ramlingar haha satan vad jag stackade hårt ett par gånger. Är en sak att göra tricks på boxar sen när det kommer till rails är det såå mycket svårare. 
 
Har även fått in ett par sköna puderåk de senaste dagarna har snöat massor fram tills söndag. Så på mina break har jag gjort Wild West eller cruisat runt kring Goats Eye. Har varit rätt tung snö dock så man blir trött i benen snabbt. 
 
Imorgon är jag också ledig blir Sunshine igen hoppas på en varm och solig dag som idag. Har förresten av någon konstig anledning fått ett frostbite på näsan, nu när det varit såhär varmt. Min kropp verkar ju inte riktigt vara som andras.. 
 
 
Kommentar:
2014-03-15 @ 14:42:37
#1: Mamma

Det låter som att du har det rätt nice! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: