I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-06-24
00:45:53

Sverige

Hej alla glada,
 
Var ju hemma i Sverige för lite drygt två veckor sedan. Var sjukt kul att träffa alla igen har saknat er väldigt (och nu saknar jag er igen) En vecka var alldeles för kort men jag är extremt tacksam för att jag fick en vecka i alla fall.
 
Åkte hem för farfars begravning vilken var väldigt fin, sorglig, men fin. Sedan tog även min lillebror studenten veckan senare så stannade kvar tills dess vilket jag är sååå glad för! Många minnen från min egen student som kom tillbaka och det är verkligen en otroligt känsloladdad dag. Oscar var förövrigt riktigt stilig (och där kände jag mig som 90 år men ja stilig var han) han hade kunnat vara med i en reklam för MQ. Lätt!
 
Fick låna Emelies braiga kamera (inte proffskameran för den hade hon men den "lilla" bra kameran) och det är mycket roligare att ta bilder med en sån än en digitalkamera. 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: