I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-07-12
07:15:51

South America!

Dags för nya äventyr med mig och denna pingla! Efter över ett år ifrån varandra så kommer vi återförenas igen och ingen är gladare än jag! Har alltid roligt med syrran och har jag inte roligt jag då kan man spy så mycket skit man vill över varandra (nästan) tills man har roligt igen. 
 
Har inte planerat så mycket ännu men det gör det nästan mer spännande, men den vaga planen är Rio de Janeiro, Buenos Aires, Peru, Ecuador, Bolivia och Costa Rica- eller omvänd ordning. Förhoppningssvis volontära någonstans. Och har vi tid och pengar kanske se mer av centralamerika och kanske lite av USA. Förhoppningsvis vara borta minst 3 månader. 
 
Detta blir min första resa där jag faktiskt reser- och inte bara reser till en ort och sedan bosätter mig där för att kalla mitt hem de nästkommande månaderna. Ser fram emot hela backpackingupplevelsen med minimal packning, bo billigt, leva billigt sen vill vi även försöka vara så aktiva som möjligt. 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2014-07-16 @ 18:31:02

FY FAAAAAAAAN VA NICE!!!!!!!! Asså kommer bli bästa resan, jag är gladare än dig kan jag ju lova! Vi ska va sjukt aktiva :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: