I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-07-10
01:59:42

Onsdag

Tjoho, ska snart gå till jobbet. Haft en jättehärlg dag vädret är helt galet bra just nu! Sol och upp mot 30 grader! (Så ungefär som ni har det hemma vad jag förstått). Har haft hela förmiddagen ledigt så gymmade först på morgonen sen åkte jag till Banff Resource centre och ändrade om mitt cv lite grann. Sedan handlat mat och man ska ju inte handla mat när man är hungrig...
Efter lite mat hemma gick jag för att möta Dave som är här och hälsar på från Edmonton (en liftykollaega) i parken för att chilla. På vägen dit gick jag förbi en restaurang för att söka ett deltidsjobb för att tjäna lite mer pengar. Och det blev både intervju och anställning på en gång! Wohooo! Så även om jag trivs bra där jag är nu är det alldeles för lite gäster för att jag ska tjäna några pengar så skönt att veta att man iaf har ett extrajobb där man får bra dricks. Är lite orolig att jag inte kommer kunna spara ihop så mycket som jag hoppas på...
 
Var på Calgary Stampede med Ingrid och hennes mamma i måndags, tog lite bilder så kan berätta mer om det en annan dag!
 
 
 
Kommentar:
2014-07-12 @ 09:31:45
#1: Pappa

Grattis till extra jobbet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: