I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-07-01
17:35:34

Canada Day

Yes, idag är det Canadas Nationaldag så räknar med en förhoppningsvis galen dag på jobbet! Vi öppnade i lördags och tror jag kommer trivas jättebra när de får ordning på allt. Har varit lite förvirrat de första dagarna, man upptäcker många saker som ingen tänkt på men som man verkligen behöver för att en restaurang ska fungera. Eller så har det inte hunnit komma, saker de beställt alltså. Så lördagen var lite kaotisk med väldigt mycket folk. Men om ni har vägarna förbi Banff så är Toque definitivt värt ett besök! 
 
Mina ben/fötter är för övrigt döda. Har inte riktigt gått in skorna än så har skavsår lite överallt, de är fortfarade tajta med sulan i men om jag inte har den så dör trampdynorna för det är ena jäkla skitskor egentligen att gå i. Förstår inte varför man inte kan få ha riktiga träningsskor som är gjorda för att röra sig i mycket. Min outfit ser ju redan supersportig ut med kjol som är menad att träna i. Funderar på att ha mina svarta vinterboots på mig idag haha. Kommer väl svettas ihjäl men då kan jag ju gå iaf! (måste ha svarta skor som går att putsa.. och inte sneakers) 
 
Annars då, är MYCKET svårare att hinna träna när man jobbar . Och att äta bra också. Så ja vi får se hur det blir med målet att bli det fittaste någonsin. Fast helt ärligt är jag nog det just nu. Men kan blli bättre. Skulle sprungit imorse men som sagt fötterna är döda så får antingen bli imorgon eller efter jobbet (antagligen imorgon..) tror jag behöver spara mina krafter till jobbet haha. OCH FÖRRESTEN!! Tror bestämt att jag har planer för vintern! Blir Sydamerika med syrran!! (Och om någon mer vill haka på är ni mer än välkomna:)) Jag som alltid säger att sommaren inte är min grej kommer köra ett år med sommar, vi får se hur det går. Får lära mig surfa istället!
 
Ha en bra dag allihopa! 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-07-02 @ 01:18:45
#1: Anonym

Tjohhoooo vår resa kommer bli feteli-FETAST!

2014-07-02 @ 01:19:14
#2: Anonym

/Trög Epa Traktor

2014-07-02 @ 08:16:02
#3: Mamma

Skönt att nya jobbet verkar ok.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: