I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-08-14
22:23:09

Tvilling åker hem !

 
Åååååååh idag åker min bästa vän här i Banff hem, känns inte alls kul! 
 
Tjejen som alltid är sprallig och glad (eller sur som en liten barnrumpa),mitt andra år här i Banff hade inte varit så bra som det faktiskt har varit utan dig! Du tog verkligen hand om mig de första månaderna då jag var lite av ett vrak... Världens gulligaste mest galna tjej som när hon inte är underbar är i sin egna lilla värld som jag är rätt avundsjuk på och inte mer än ofta undrar vad det är som försiggår i den världen. Måste vara en väldigt bra värld (fast det vet du nog inte själv heller haha).
 
Men hur som helst vill bara önska dig ett stort LYCKA TILL i framtiden! Tror du kommer trivas som handen i handsken i Australien och är såååå avundsjuk på dig som kommer träffa så många av våra gemensamma vänner och som påbörjat ett nytt äventyr. Men snart är det min tur. Hoppas vi kan återförenas snart igen, kanske göra någon resa tillsammans :) Eller så får vi go wild in Stockholm, vem vet man kanske kan ha kul där med!
 
aaaaall byy myseeeeeelf..... puha, 2.5 månader kvar då..
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: