I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-04-16
04:20:22

Rock it like ya grandma/grandpa!

Åh herregud, hade världens roligaste kväll i söndags. Var jug-night med tema gamling och alla gick verkligen all in. Vi vart alla indelade i lag varav jag hade Sam som team leader (en av våra foremen) så vi var "Saxtons Samurais". Började med att alla samlades vid en park där första uppgiften var att svepa en palmbay (typ cider) innan vi fick första ledtråden på vart vi skulle. Det måste ha sett så kul ut, 50 gamlingar som kommer kutandes ner Banff Ave för att komma först till sin bar. Vårt första stopp var Pump & Tap där jag fick köpa mina jugs och vi spelade biljard. Vi hade 7 jugs där och jag lovar att vi stannade inte längre än 45 min, och vi var tolv pers (nej inget hetsdrickande här inte....) sen till nästa bar skulle vi balansera ett ägg mellan oss alla och ja det eskalerade rätt fort haha. När vi skulle till en annan bar så var vi tvugna att para ihop oss två och två och tejpa ihop benen så vi hade som 3 ben. 
 
Rich´s team vann för de var de enda som allihopa kom in på den sista baren. Vi var nummer två att ta oss dit men några kom inte in och några hade vi tappat bort och vi som kom in hann väl vara där i fem minuter innan vakten blev galen och slängde ut oss allihopa. Så inga andra lag kom in haha. Kvällen slutade med att vi blev portade från alla barer i hela Banff. Helt spårat. Men en väldigt tidig kväll, var i säng runt 23.30.
 
Och jag var såklart utklädd som en gammal farbror. Med knästrumpor, shorts med hängslen, en asful typ hawaiiskjorta, blå fluga och en basker. Sen hade jag en mustach och läsglasögon för utan dem såg jag mest ut som en liten pojke.  
 
 
Snodde lite bilder från facebook eftersom jag själv är värdelös på att fota... 
Saxtons Samurais!
 
 
Frugan och jag!
 
 
Teddys Big Guns
 
Ellis Elderlys
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2014-04-23 @ 07:32:25
#1: Sara

Hahaha åhhh vad söta!!! ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: