I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-04-16
04:55:18

Lake Louise

Var i Lake igår. Helt underbar dag utan ett moln på himlen. Åkte dit med shaun och hans kompisar som tydligen körde en dagsfylla på berget vilket inte jag var alls sugen på så hängde mest med Shaun hela dagen. Tror att en av hans kompisar fick en del okay bilder som Shaun sa att han skulle skicka när han kommer tillbaka från Coachella. Så om 10 dagar kanske det kommer lite bilder :) 
 
Var ledig idag med så åkte upp och åkte såklart. Vill inte missa någon dag nu då säsongen snart är slut. Vilket är jäkligt trist. Det enda som är lite tråkigt bara är att det är nästan inte någon som brinner för att åka såsom jag gör som är ledig när jag är så oftast får jag åka själv för de andra jag känner vill oftast hellre chilla hemma och vila upp sig. Men men det funkar det med. 
 
Och idag fick jag tillbaka min tax back! FRÅN 2012!! Ingen aning om varför de skickade den nu men $155 tackar jag inte nej till. Hade hoppats på att förra årets skulle kommit som är betydligt mer pengar men det där var verkligen en positiv överraskning! 
 
Annars då. Jo våren har kommit hit. Eller ja ibland iaf, vissa dagar är det skitvarmt och strålande sol andra dagar snöar det nåt helt galet. Oftast är det en kombination av båda. 
 
 
Haha Shaun tyckte jag var jättestel på första bilden, sen klaga han på att jag var för mycket åt andra hållet på andra bilden...
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: