I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-10-22
12:06:16

22102013

Nu är det bara fyra dagar tills vi åker på semester. Eller vad det nu är för mig har ju inte direkt något jobb att gå till. Har skickat in allt för mitt visum nu så hoppas det går igenom snart så jag kan boka resa och allt. Slippa bekymra mig så mycket om allt som kan gå fel. Det finns väl ingen mening med det ändå, är ju inte som man kan ändra vad som händer. Känns som det är så mycket man inte kan påverka. Och det är väl ändå mer man kan påverka. Varför finns det så mycket möjligheter i livet? Och varför är jag så otacksam och önskar att det inte fanns så många... 
Jag är så trött på känslan att inte höra hemma någonstans. Men jag vet inte vart jag ska börja för att jobba bort den känslan. 
 
Update: Fick precis mitt letter of intruduction så det blir Canada i vinter för mig.
 




Kommentar:
2013-10-22 @ 14:12:33
#1: Mormor

Du är så fantastiskt snygg på detta kort. Ska du inte pröva på att bli filmstjärna ? Det var mormors dröm som ung, men jag blev bondkärring (med Torsten) och nu sitter vi här i småregnet och löser korsord (med Hans). Vi ska bila till Filipstad i morgon eller torsdag till graven där Hans släkt ligger. Puss och kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: