I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-05-03
04:35:00

Nästa destination-

Kelowna! Japp, jag och Anna åker nån gång i slutet på Maj till Brittish Colombia för att spendera sommaren i ett varmt och snöfritt Kelowna. Idag bestämde vi även att ta den lägenhet vi har tittat på lite grann så det känns väldigt skönt att kunna komma dit och ha ett bekymmer mindre att tänka på.
 
Kelowna är en stad vid Okanagan Lake med ca 110 000 invånare (lite större än Banff m.a.o). Tydligen jättefint på sommaren med många vingårdar och stränder. 
 
Känns kul att ha något nytt att se fram emot men kommer såklart sakna den här säsongen och framförallt alla underbara människor man träffar. Önskar man kunde ta dem med sig haha :)
 
Kommentarer:
2013-05-03 @ 17:43:30
#1: Mormor

Käraste lilla unge, vad avundsjuk jag är. Hoppas du får det bra på Canadas västkust och kan vila dig lite. Jag har hittat British Columbia men inte staden du ska vara i. Hör av dig igen, Mormor är nyfiken.

Svar: Kelowna ligger halvvägs mellan Vancouver och Banff. Ligger vid Okanagan Valley tror jag det heter. Haha jaa jag ser fram emot det :)
Christine Persson

2013-05-04 @ 07:31:39
#2: Mormor

Okanagan Valley har jag hittat, den går ner över USA-gränsen. Det var alltså inte till havet du skulle. Men ändå nya upptäckter och nya människor. Ha det jättebra önskar Mormor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: