I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-03-06
03:28:38

Kicking Horse idag!

Idag drog lilla familjen från vårt hus (utom Blake tyvärr som jobbat natten innan) till Kicking Horse för att se lite annat och vi hade hoppats på att få köra lite nice puder också.
Hade en riktigt bra dag men tyvärr inte så mycket nysnö så det mesta var väldigt uppkört. Men vi hade en bra dag ändå! Fick några bra åk så :) 
 
Igår var även det en väldigt bra dag! Åkte i Sunshine med syrran och höll på att frysa ihjäl (har blivit bortskämd med värmen och glömt bort mina omöjliga fötter som ALLTID förfryser om det är kallare än -10...) men det blev lite bättre senare på dagen. Trodde vi skulle ha världens bästa puderdag då det dumpat de senaste dagarna och Sunshines hemsida visade på 9 cm puder sen dagen innan vilket visade sig vara största skämtet. Dock lyckades vi låna avalanche gear och gjorde Delirium Dive 2 ggr. Åkte "Galaxy Shutes" vilket var sjukt bra! Jobbigt att komma dit bara haha, 
Nu är det bara att ladda för jobb igen, sista veckan jag jobbar fulltid, jippie! Sen ska det glassas i backarna MASSOR :D
 
Hela ligan- James, jag, Emelie och Michael
 
Brant som bara den på väg till T2
 
Kommentarer:
2013-03-07 @ 04:54:06
#1: Pappa

Ser jobbigt ut.

2013-03-07 @ 07:31:09
#2: Mormor

Jag vill aldrig ta stegen till himlen. Bergen är alltför höga i Canada, det ser jag som har svindel. Tack för att ni kom ihåg Hans, det gladde honom. Vi hade ca 30 gäster i tisdags som kom och gick i omgångar. Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: