I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-07-06
05:56:06

Toronto!

Var ledig tisdag och onsdag och Blake fick tisdagen ledig han med så vi tog tåget till Toronto. Var väl inte så häftigt egentligen såg ut som en vanlig stad haha. Gick förbi CN Tower som en gång i tiden var världens högsta byggnad. Vi tänkte åka upp men kön var sjukt lång och det var rätt dyrt så sket i det. Gick ner till hamnen en sväng, tänkte på pappa då. Men det var inte så många häftiga båtar de flesta var rätt små. Men så är det ju bara en sjö, en gigantisk sjö i och för sig.
 
Har jobbat idag och igår, 11 timmar igår, wihoo. Men så blev det bara 3 dagar den här veckan så det är lika så bra. Egentligen skulle jag nästan hellre jobba 4 längre pass än fem 8-timmars. 
 
Imorgon lyckades jag dock få ledigt då Kyle fyllt år och det blir keg-party (mitt första!). Vi har byggt ett skitfint beer pong-bord som ska invigas också så det blir kul. Sen börjar jag inte förrän kl 6 på söndag em så tror vi ska åka och bada då!
 
 238 dagar sedan jag stod på flygplatsen i Sverige och sa hej då till min familj. Har bara träffat mamma, Oscar och Jossan sedan dess. Saknar er allihopa nåt otroligt, min familj och mina vänner. Men jag trivs väldigt bra här med men önskar man kunde ha alla man tycker om nära <3
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-07-07 @ 09:37:03
#1: Pappa

Hej. Saknar dig oerhört mycket oxså.
Hur högt är CN tornet.
Kram Pappa

Svar: 550 meter tror jag :) bara ett par månader kvar tills vi ses igen!
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: