I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-01-01
23:27:05

Gott Nytt År!

Nu är det väl snart den 2a januari för er där hemma men jag hoppas ni hade en bra kväll på nyår. Jag hade superkul! 
Började dagen med jobb och alldeles för lite sömn då man var korkad och gick ut dagen innan. Sedan spenderades kvällen med min fina syster och kex, ost, vin och vindruvor innan vi drog oss mot Mortens place (Dansk kille som jobbar i Sunshine). 
Där var det totalt packat med folk, vet inte vem hälften av dem var. Men trevligt hade vi. När klockan närmade sig 12 drog sig hela huset och restan av befolkningen i Banff ner mot Banff Ave för att se på fyrverkerier. Som var ett skämt haha! Men lite fick vi se iaf. Efter det drog vi vidare till Pat och Justins (som jag jobbar med) hus för nästa fest som var minst lika galen som den andra. Men jäklar vad kul vi hade! Kom hem alldeles för sent. 
 
Idag stod jobb på schemat och vaknade 10 min innan jag började så var bara att slänga sig in i en taxi och dra järnet till jobbet för att möta upp mina lika trötta och bakis kollegor. Lååååång dag men nu får jag äntligen sova! 
 
Och här kommer en bildbomb från gårdagen:
 
Epa, Dave, Jag och Niklas!
 
En lifite (?) och Ingrid!
 

Niklas, Jag, James vår nya roomie! och Ingrid :)
 
Den fjuttiga fyrverkerishowen. Var i samma size som vi brukade ha hemma när vi var små...
 
Epa och söta Katie
 

Matt och Thomas
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-01-02 @ 16:06:00
#1: Mamma

Snyggt diadem du har :)

Svar: ingen aning om vart det kom från haha
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: