I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-01-15
03:17:23

Dålig uppdatering jag vet!

Händer så mycket hela tiden så har aldrig tid att blogga.... Har äntligen lugnat ner sig lite på jobbet så har haft lite fler lediga dagar. 
 
Torsdags förra veckan var min första lediga dag på 10 dagar och det snöade galet hela dagen innan och hela dagen efter så hade en sjukt nice dag i Sunshine med Emelie och Blake! 
På kvällen sen så drog jag, Epa, Blake, Michael, Dan och Shawn till Revelstoke för att åka det bästa åken jag gjort i mitt liv so far. Och norska Lars som vi bodde med förra säsongen i Hemsedal bor numera I Revy så träffade honom igen, kul! Det var en djävulshike upp till toppen men när man väl var uppe var det som att komma till puderhimlen. Så härligt! Tog ca 2 timmar att ta sig ner så lätt värt det! Var ett gäng döda åkare som stupade i säng sen på kvällen. Sjuukt bra dag! Förutom att resan dit och hem var lite av en mardröm... Jag och Emelie åkte i Shawns bil och den snubben kan inte köra bil! Jag är inte den som blir rädd lätt men det var hemskt. Bilen var så skitig så man såg ingenting så vi tvingade han att stanna och göra rent lyktorna. Men lyset var fortfarande så värdelöst. På vägen hem var vi helt säkra på att han skulle somna framför ratten så vi närmaste bönade och bad om att jag skulle få köra istället. Varje gång vi mötte en bil så saktar han ner till 30 och kör in i mitten av vägen så ett par gånger skriker vi på honom att han måste hålla till höger. Haha det var hemskt. Sätter mig aldrig igen i en bil med den mannen, no way!
 
Sen har vi även fått en ny manager på jobbet då den förra killen tydligen inte var särskilt bra (svårt för mig att säga då han aldrig var där) lite kaotiskt just nu men hoppas det blir bra nu...
 
Blake badar i snö...
 
...och Dan med haha

Vaddå mycket snö??
 
Vi åkte och bowlade en dag

 
 
Taggade till tusen i Gondolen! Dan, Shawn, Blake, Emelie och Michael
Söt tjej :)
 
Blake droppar
 
Jag har köpt nya goggles btw :) 
 
 
Kommentar:
2013-01-15 @ 06:07:22
#1: Pappa

Fina bilder, ni verkar jämt ha sol

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: