I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-01-03
05:06:47

2012- Året som gått

Jäklar vad åren börjar gå fort. Men De säger ju det att tiden går fort när man blir gammal. Snart kommer väl rynkorna också haha. 2012 har varit ett jäkligt bra år. 
 
Började året med att jobba på självaste nyårsafton i Norge i Hemsedal. Blev inte mycket firande av det nya året då jag även jobbade den 1 Januari när säsongarna firade- men det blev ju ett bra år ändå! 
 
 
Levde livet i Hemsedal med massa galna bransjefester, skidåkning, chill jobb och underbara vänner fram till Maj då det var dags för hemresa för mellanlandning hemma i Sverige!
 
2 veckor senare lämnade vi landet lagom igen för nya äventyr i Danmark och Köpenhamn. Fick jobb på ett café tillsammans med Emelie och lärde oss prata flytande (nästan) danska och lärde danskarna fira midsommar och kräftskiva!
Hann även med en sväng till Sverige igen för att operera mina ögon så jag nu ser fläckfritt! Lätt ett av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv! Sååååååå skönt att aldrig mer behöva fajtas med linser eller bära fula glasögon.
 
 
Jag besökte min första festival och kände mig gammal och grå haha. Peace & Love!
 
 
Och den senare delen av året spenderades här i Banff, Canada. Tuff start med många svårigheter men tror det kan komma att bli den bästa säsongen någonsin! Och såklart har jag syrran med mig även på den här resan!
 
 
Och ja det var väl det. Hoppas 2013 blir ett ändå bättre år :)
Kommentarer:
2013-01-03 @ 09:07:13
#1: Mamma

Kan det bli så mycket bättre!?

Svar: det kan väl alltid bli bättre ;) fast det var ett bra år!
Christine Persson

2013-01-06 @ 11:04:43
#2: Mormor

Kan inte komma in i Emelies blogg. Får väl fråga mamma som ska komma hit idag på lite mat med pappa, Oscar och Chips. Annika och Anders har varit här över natt med Tolstoy, hunden. Jag läser era bloggar varje dag. Tusen kramar från mormor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: