I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-01-20
02:41:31

19/1-2013

Åh vet inte vad jag ska skriva riktigt... Var ju ledig måndag-tisdag (samma dagar som Emelie) så efter en bakis/slapp-måndag i soffan drog vi till Sunshine på tisdagen. Och det har varit himla fint väder senaste dagarna, varmt och sol. Tyvärr inte så mycket snö så har mest hängt i parken. Emelie åkte skidor första gången på säsongen tror hon är lite sugen på att skaffa skidor här. Sen på onsdagen började jag inte förrän 16.00 så tog mig upp då med. Ytterliggare en park dag men fan den här säsongen vill jag bli grym (iaf inte värdelös haha) på park så borde väl bosätta mig där. Hoppas iof på massa snö snart för jag vill åka puder.
 
Sen var vi ute en sväng även i torsdags, mitt jobb skulle mötas på karaoke på Brunos så jag Emelie och Dave gick dit ett tag. Många som inte kunde sjunga! Inte för att jag kan det men därför jag inte sjunger heller. Sen blev det det första besöket på Hoodoos på evigheter. Kul kväll men mindre kul att gå upp och jobba efter typ 3 timmars sömn. 
 
Hoppas jag och Emelie kan åka till Calgary snart, vill shoppa!!! 
 
Epa, Amanda, Malin och jag- tjejligan :)
 
Kommentar:
2013-01-26 @ 10:29:39
#1: Pappa

Hej Christine det låter som ni har börjat komma in i vardagen, dagarna förändras inte så mycket, precis som hemma.

Kramar Pappa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: