I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-02-07
00:55:39

Förvirrad

Vi är fortfarande mitt i säsongen och jag har det asbra här! Men börjar lite smått fundera på vad man ska göra sen. Hittills har jag alltid vetat vad jag velat göra efter säsongen är slut men nu är jag helt blank. Hade någon tanke om att jag skulle hem och plugga till hösten och börja rida igen men det kommer ju inte hända. Känner mig inte klar med resandet!

Ska jag resa runt och se Canada, eller åka någon annanstans här och jobba? Eller roadtrippa i USA/Mexico? Eller dra till Norge för att tjäna pengar? Stanna här i Banff och tjäna pengar? Eller skita i och jobba, dra hem till Sverige och sen bara resa runt i Europa besöka danskarna etc? Jobba för att åka till Australien i vinter? Eller Japan och åka skidor? Finns för mycket att välja på! Dagens ilandsproblem... Men som sagt vet inte alls vad jag vill.

Kommentarer:
2013-02-07 @ 12:06:12
#1: Mamma

Svårt att ge råd. Du måste nog helt enkelt bestämma dig för något alternativ.

2013-02-07 @ 13:29:44
#2: Josefin

Skönt att höra att det finns fler som jag. Varför ska det finnas så mycket att välja på??! Jag känner PRECIS som du. Vad ska man göra härnäst??!

Svar: vilket ilansproblem haha :) hur länge tänker du bli i norge? åh ska bli kul att få träffa dig igen snart!
Christine Persson

2013-02-13 @ 21:48:08
#3: Sara

Tycker du kan resa runt i Sundsvall ;) hihi! ..Fast då har du sett allt på 3 dagar xD

Svar: haha jaa måste ju göra det snart iaf! har ju fortfarande inte vart där... :P
Christine Persson

2013-02-14 @ 20:04:24
#4: Camilla

Jag tycker du ska göra det du helst vill, gå på magkänsla! Jag vill förstås helst ha hem dig men det är ju inte bråttom att komma hem och "slå dig ner". Njut av livet! <3

Svar: haha jaa det lutar nog åt att Sverige får vänta lite till, tyvärr... magen känner väldigt mycket just nu haha men tack för råden fina du :)
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: