I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-08-26
23:59:44

Waterfall capital of the world

Tydligen är det Hamilton, ON. De har över 100 vattenfall och i helgen åkte jag och Blake för att turista lite och kika på en av de "kändare" 
Var mycket häftigare än jag hade väntat mig! Ett av vattenfallen kunde man klättra igenom staket som spärrade av så man inte skulle gå dit (hehe) så vi var precis bredvid fallet och det var så grunt och inte särskilt strömt så vi till och med korsade vattenfallet också. Lite häftigt. 
 
Sen har vi även hunnit med att åka vattenskoter! Var sjuuukt kul och vattnet var faktiskt riktigt varmt. Så skönt att jag lyckades få den här helgen ledig också!! (Min manager är jäkligt schysst ändå!) Och idag var det totaldött så blev en kort dag. Men då de flesta dagarna förra veckan och veckan innan dess var 10+ timmars pass så tycker jag att jag förtjänar det. Plus att jag är ledig imorgon (som vanligt)! Yayy!
 
Nu ska vi snart ut och äta, Blakes pappa med familj är i trakterna så de ville bjuda oss på middag. Mums!
 
Saknar er där hemma och tänker mycket på allt just nu. <3
 
Webster Falls
 
Där stod vi där den där snubben står, lite coolt tycker jag.
Tew´s Falls
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2013-08-27 @ 08:13:07
#1: Pappa

Häftiga bilder, ser verkligen nice ut.Var det inte halt att stå i vattenfallet, risk för att halka verkar stor tycker jag.
Var rädd om dig, saknar dig. Hoppas vi träffas snart.
Kram Pappa

2013-08-27 @ 09:33:49
#2: Mamma

Vad mysigt ni verkar ha det! :)
Vackra bilder.

2013-08-27 @ 09:41:23
#3: Emelie

Coolt!

2013-08-27 @ 10:10:30
#4: Auntie Ami

Hej Kristin, du är ju också proffs på att fotografera!!! Antar att syrran har smittat dig med att inspirera till stordåd. Braaaa bilder! Hoppas du har det underbart! Ser så ut i alla fall

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: