I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-08-11
19:39:03

Aug 11th 2013

Hej. Håller på att dö av uttråkning på jobbet kl är halv två och inte en enda gäst har jag haft. Dagen går så jäkla långsamt.
Hoppas jag inte behöver jobba över middag också.
Igår innan jobbet åkte jag och Blake till Port Dover för att sola och bada. Mysigt. Men det börjar bli lite svalare här också så snart är väl sommaren slut tyvärr.

Annars då, mycket tankar som snurrar runt. Önskar jag visste vad som är rätt och fel och fan att livet ska vara så jäkla komplicerat. Tänker väldigt mycket just nu men kan tyvärr inte få nån klarhet bland tankarna. Saknar er där hemma (som jag alltid säger) och längtar tills jag får träffa er igen.

Puss

Kommentar:
2013-08-13 @ 07:34:56
#1: Mormor

Varför åker du inte hem? Mormor saknar dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: