I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-10-25
18:14:17

Snö? Inte här i alla fall!

Läser på facebook att det snöar i Sverige? MOHAHAHAHA! (Jag får ha lite skadeglädje) Här har löven precis börjat falla på riktigt men fortfarande är det gröna löv kvar. Dock börjar det bli rätt kallt, men så hade vi upp emot 20 grader i helgen så tror nog ni har det liite kallare. Haha! Älskar snön och vintern men INTE i en storstad för det är endå bara slask och blött och kallt. Vinter vill man ha i fjällen. Så då känns det helt ok att vara lite längre ned i världen. Jobbat idag, bland annat med en dödssjuk Oliver. Tror han åldrats 35 år sedan jag såg honom sist. Han borde nog ha varit hemma och varit sjuk... 
 
Nu har jag 2 dagars jobb kvar! Fredag och lördag, imorgon blir det Kys-fest i Ködbyen och söndag tror jag vi förhoppningsvis drar ihop en liten tjejmiddag eller så. 
 
Nu ska jag smutta vidare på min latte då internet har försvunnit igen så sitter jag på Baresso. Men det är lite mysigt det också. Ska snart gå och sola, kan behöva få lite färg nu i höstmörkret, ser lite piggare ut då. 
 
Kommentar:
2012-10-26 @ 07:54:54
#1: Mamma

Strax efter att jag pratat med dig i går så började det snöa här också :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: