I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-10-27
23:07:25

sidste arbejdsdag!

Har min sidste vagt nu og jeg keder mig, sker ikke en skidt! Men så är det också sista. Blivit väldigt mycket sista på sistone. Sista vakten, sista utgången, sista gången jag träffar den och den, imorgon blir sista middagen med mina fina danskar.
Har haft det otroligt bra här trots allt, och vill helt säkert komma tillbaka på besök i alla fall. Förhoppningsvis till Copenhagen Distortion som jag totalt missade i somras men som ska vara riktigt nice!

Hade en riktigt fet kväll med Jose igår, slutade med pubrunda som vanligt och även en sväng i Kødbyen. Sen somnade vi sött hemma hos mig och sov sjukt länge. Skönt!
Kommentar:
2012-10-28 @ 09:12:33
#1: Mamma

Vi längtar efter dig!!!!

Svar: längtar efter er med <3
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: