I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-11-22
02:28:27

Puder!

Äntligen har vi fått shredda lite pow! Haha. Nej men vi bestämde oss för att vi behövde en liten påminnelse om varför vi är I Banff då man inte riktigt märker av skidkulturen lika mycket som man nog gjort om resorterna legat i samband med staden. Så idag hoppade vi på bussen med riktning mot Sunshine Village. Då det hade snöat hela kvällen igår och natten så var det massa puder! Åh vad jag har saknat det! 
 
Det som var lite svårt var väl att vi inte alls hittade och det var tyvärr rätt dålig sikt då det (jippie) snöade hela hela dagen, så vi vågade inte ta oss i från backarna direkt. Men det var härligt ändå! Nu vill jag skaffa liftkort!
 
Idag har dessutom telefonerna gått varma. Så imorgon ska jag på två intervjuer, ett för ett Receptionsjobb och ett som jag inte riktigt vet vad det är dem söker men det är ett hotell, med restauranger. Och Emelie ska på en intervju plus att hon kanske kommer få jobba med mig på Sasquatch, hoppas! Det hade vart kul! I alla fall, det första stället jag ska till verkar väldigt trevligt, gillade tjejen som jag pratat med skarpt! 
 
Nu har vi äntligen fixat rabatt på våra liftkort också, så vi förhoppningsvis har råd att köpa dem. En timmes kurs om Banff blev 400$ discount. Nice.
 
Kommentarer:
2012-11-22 @ 07:46:54
#1: Mamma

Vad härligt det låter! Avis.
Ni ser, allt kommer säkert lösa sig med jobb! Kul :)

2012-11-22 @ 20:31:39
#2: Pappa

Ni ser det kommer nog något jobb snart

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: