I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-11-14
17:29:01

Första intervjun

Ska faktiskt på jobbintervju idag! Har haft kontakt med en tjej om nåt jobb hemifrån. Men tror tyvärr inte jag kommer få det för jag är rätt säker på att hon vill att man ska bo med dem och jag har ju boende så. Men kan vara skönt att få första intervjun överstökad iaf, så är man lite mindre nervös. Har faktiskt funderat lite på att söka frisörjobb också, om det skiter sig. Men jag vet inte, bara tanken gör mig nervös. Känns som jag glömt en del... Fast det kanske skulle vara ganska kul? 
 
Igår fick vi skjuts av Blake (en av roomiesarna) ner till Canmore för att fixa SIN nummer. Perfekt att han har en bil! Sen på kvällen drog alla vi som bor tillsammans ut och käkade god mat och spelade lite biljard och sånt där fotbollsspel. Kul!
 

Hela gänget! Jag, Eva, Emelie, Blake och David
 
 
Vi såg renar! Eller de kallar dem för Elks här men det är ju inte en älg...
 
 
Kommentarer:
2012-11-14 @ 19:15:14
#1: Mamma

Vad otroligt vackert det är!
Kul att du har en i intervju i alla fall. Varför måste man bo där?

2012-11-14 @ 23:36:09
#2: Sara

Hej gosi! Hade helt missat din kommentar, men tack! :D Blev faktiskt nöjd med resultatet själv hihi. :)

Hur har ni det? :) Hur gick det på jobbintervjun? Du är ju så trevlig och bra så jobb fixar sig säkert utan allt för mycket problem :)
Ser ju inte helt tokigt ut det där stället! Håller med din mami, galet vackert! Jag håller tillgodo med mitt lilla Norra Berget här i Sundsvall, hehe. Vi får skypa nån dag så får du berätta hur det är allting! Hur funkar det med tiden? Är ni efter oss? :p
Mycket frågor nu haha.. Hoppas ni får en väldigt trevlig onsdag i alla fall (eller torsdag om ni är före ;)) PUSS!! <3

Svar: sjukt snyggt! gillade den sista laktosfria :)
vi har det super! än så länge trivs vi som fisken i vattnet! intervjun gick bra men tvek på om jag vill ha det... hehe. Det är gaaalet vackert här! Skype is a must! pusspuss
Christine Persson

2012-11-15 @ 20:19:48
#3: Ami

Hej, håller med ISa - verkar väldigt vackert. Men två snygga tjejer bor ihop med några killar - ni tror inte att de har några andra förhoppningar än att få in lite bidrag till hyran???
Hoppas intervjun går bra - oavsett om du tackar ja eller ej - det är bra att träna som du säger.
Ha det så bra over there! kram

Svar: haha nej de tror jag verkligen inte, vi har gått via en hyresvärd så det är inte killarna vi hyr av :) Och de verkar superschyssta så det blir nog bra. Har ju bott blandat killar/tjejer förut :) Ja det är sjukt fint här! Vi trivs än så länge! kram kram
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: