I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-11-15
04:53:24

Djurstaden

Hoppas ni har en god natt allihopa! Hos oss är klockan lite över 8 på kvällen. Så vi ligger alltså 8 timmar efter lilla Sverige. Så nu vet ni! Det är fortfarande onsdagskväll för oss :)
 
Intervjun idag gick bra! Eller jag tror det gick väldigt bra. MEN jag är jättetveksam om jag verkligen vill ha jobbet. (Vet iof inte ens om jag får det) Men det var lite saker som inte kändes helt hundra, eller egentligen var det mest arbetstiderna och det känns ganska viktigt då jag är här för att vara i backen och åka bräda och inte bara jobba. 
 
Var i alla fall runt lite mer efter det. Bland annat gick jag och Emelie till The Fairmont Banff Springs som är ett sjuuuukt stort pampigt hotell (a.k.a slott/mansion). Gigantiskt, Tror jag läst att de har 8 kök och Eva berättade att det kostar ca 500 dollar för en natt. Helt galet! Vi lämnade in våra CVn där också men vette tusan om det är något för mig. Lär vara bra dricks i alla fall. Området där omkring var också sjukt fint och vi har sett så mycket djur!
 
Rådjuren är inte alls folkskygga och man kommer riktigt nära sen finns det en miljon ekorrar här också, så söta! 
Kommentar:
2012-11-15 @ 07:53:59
#1: Mamma

Kul att intervjun gick bra! Vilka arbetstider hade de?
Tveka inte att söka frisörjobb. Du är så duktig och kommer säkert in i det fort. Men det kanske inte är så bra arbetstider heller?

Svar: dåliga arbetstider, bara dagtider och 5 dagar i veckan = ingen snowboaråkning... Har sökt ett ställe än så länge, men det är nog dåligt det med :( tiderna alltså...
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: