I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-01
06:50:05

Yay!

Planen för kvällen var att dricka några öl med lite vänner och ett snabbt besök in på Dancing Sasquatch för att prata med Steph om framtida jobb. Vilket slutade med att jag ska jobba ikväll. Inte som shooter dock utan jag ska stå i en liten bar och sälja öl och shots. Perfekt!! Passar mig alldeles utmärkt! Så snart kanske jag bartendrar för hela slanten, och det känns helt rätt faktiskt! Plus att jag tror Emelie blir glad om jag är där när hon ska jobba som shooter, lite moraliskt stöd liksom :)
Kommentarer:
2012-12-01 @ 10:50:01
#1: Pappa

Vilken fin bild Emelie lagt upp på dig på hennes blogg
:) Kram

Svar: tack pappa :)
Christine Persson

2012-12-01 @ 10:52:03
#2: Pappa

Det låter som om du skall jobba som badvakt på en vatten rusch anläggning.

Lycka till
Kram Pappa

2012-12-01 @ 11:22:16
#3: Mamma

Tänk vad snabbt allt kan ändra sig. Klart allt kommer att ordna sig till slut. Bartender är ju inte fel och kan du sen få jobb som badvakt på dagarna så är ju allt lugnt. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: