I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-22
02:46:02

We didnt die!

21 december 2012 är snart över och än så länge har det varit en riktigt riktigt bra dag. Eftersom jag inte får jobba blev det backen idag igen. Tog första bussen då det snöat massa dagen innan och det var sååå rätt gjort! Mötte upp Emelie som hade första skibreak och det var bara puder överallt!!! 
Efter hennes break slutade Blake jobba så åkte vi hela dagen. Bästa dagen hitills för mig i alla fall! Strålande sol, massa snö och ingen vind! Kan inte bli bättre. 
 
Nu ikväll har jag varit förbi jobbet och hämtat min paycheque och dricks. Samt pratat med chefen om att mina ögon mår hyffsat bra så ska jobba imorgon. Men inte förrän kl 16 så det blir åkning imorgon med! Plus att ikväll har alla lifties (liftvakter) på Sunshine Jug-night. Så tänkte haka på där, blir nog trevlans! 
 
Igår var även det en awesome dag! Åkte först med Thomas och sen även en del med Amanda och Emelie. Jag och Thomas hängde en del i parken vilket jag behöver! Vi hade sjuukt kul hela dagen! Dagens diss var dock att bussjäveln åkte ifrån oss eftersom vi var en minut sena (han stod fortfarande på busshållsplatsen liksom...) Så vi fick lifta men det gick bra det med!
 
 
 
Haha det var bara lite trångt i baksätet när vi liftade! Men vi var glada ändå ;)
 
Kommentarer:
2012-12-22 @ 09:57:48
#1: Pappa

Hej. Vad härligt ni har det.
Kramar

2012-12-24 @ 20:30:08
#2: Mamma

God Jul på er!! Hoppas ni får lite julkänsla. Vi saknar er. Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: