I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-26
04:57:48

Lake Louise

Väldigt trötta släpade vi oss iväg till bussen mot Lake Louise imorse för att åka lite bräda! Har bara varit där en gång innan så såg fram emot en dag med lite nya intryck :) 
 
Och dagen började väl inte jättebra... Emelie får ju sitt liftkort genom jobbet och får även åka i en massa andra liftsystem utanför Sunshine Village helt gratis. Vilket Lake Louise är inräknat i. Det min smarta syster dock helt hade missat var att en Blackoutperiod startade idag såklart... Och under de perioderna gäller inte hennes liftkort. Stort SUCK! Så fick ge mig upp själv då Klara och James var på äventyr i någon galen offpist. Som tur var känner man lite folk här omkring så efter ett tag lyckades Epa flörta sig förbi en kontroll och vi kunde åka lite i alla fall! 
 
Superfint väder hade vi men backarna var väldigt hårda och isiga och varken jag eller syrran hittar där så kände oss lite lost. Tyvärr ingen superdag... 
Och idag är ju den 25e vilket är den dag kanadensarna firar på men jag bestämde mig för att stanna hemma och bara ta det lugnt. Har varit ute två dar på raken och borde dessutom spara pengar. Och sova! Men Emelie blev utbjuden på middag av en kille som vi jobbat på Sasquatch med och hans kompisar så hoppas hon har trevligt! 
 
Kommentar:
2012-12-28 @ 17:32:41
#1: Mamma

Vilket härligt hopp!!! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: