I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-01
02:48:11

Jobbsök-åka bräda- festa

Så ser våra dag ut på ett ungefär. Eller mina i alla fall. Intervjun idag gick ju inte så bra haha. Hittade inte dit och sen när jag väl insåg vart det låg visste jag inte hur jag skulle ta mig dit och kände lite att hur ska jag kunna jobba där. Måste typ ha en bil då och det har jag inte riktigt råd med... Så blev ingen intervju. Mötte upp en annan svensk tjej, Amanda och hennes danska vän, Thomas (yay så f¨år jag kanske prata lite danska!) istället för att skriva ut lite cv:n och göra andra trista saker. 
 
Så hade ju lika gärna kunnat dragit ut i backen idag men men... Det finns fler dagar :) Igår var det torsdag vilket tydligen är en av de dagar man "ska" gå ut på. Men då alla skulle jobba blev det till slut bara jag Amanda och Thomas som jag träffade samma dag. Men de är skittrevliga och vi hade kul! 
 
Hann även med Sunshine igår, åååååh det är så kul att åka! Vilken lyx det är egentligen att kunna göra det varje dag så mycket man vill! Ska bara fixa det där med jobb så tror jag vi kommer leva livet här. Det verkar gå bra för Emelie också med hennes jobb. Training nu i början men det blir nog skitbra när det väl är över. Så kan hon börja åka lite också! 
 
Har föresten en intervju imorgon också, håll tummarna för att det är bra! Tror det är som Waterslide Attendant Vet inte riktigt vad som menas med det men kan va kul!
 
 
 
Kommentarer:
2012-12-01 @ 10:47:49
#1: Pappa

Det låter som du ska jobba som badvakt på en vatten rusch bana anläggning.

Lycka till
Kram Pappa

2012-12-01 @ 20:21:02
#2: Sara

Lycka till på intervjun nurå snygging! :D Håller tummarna för att allt faller på plats :) Vi har precis fått MASSA snö så nu är jag skidsugen till tusen ;D PUSS!

Svar: tack! det kändes bra iaf :) haha kom hiiiit så får du åka massa massa massa! puss
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: