I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-30
00:20:00

29/12/12

Tjena! Har inget kul att skriva alls egentligen. För tillfället gör jag inget annat än att jobba, inget spännande iaf... Vi har crazy busy på jobbet just nu med fullt hotell så dagarna flyger förbi. Och jag tjänar bra med dricks, tänk om jag kan lyckas spara lite pengar på den här resan. Vore toppen! Trivs iaf bra på jobbet. Dock har jag inte haft några korta dagar så har inte hunnit till backen och har var bara ledig en dag den här veckan och en dag nästa vecka. Vilket är imorgon! Så då ska jag åka tills jag storknar! 
 
Tänker på er alla där hemma hoppas det löser sig bland allt drama <3 
 
Kommentarer:
2012-12-31 @ 10:47:51
#1: Pappa

Hej. Farfar var vi och hälsade på i går, han är inte sig lik ser väldigt gammal ut och har fått väldigt dåligt minne. Kommer inte ihåg något från sista sjukhus vistelsen. Men han verkar ändå stark på nåt vis. Roligt att höra att du trivs på ditt jobb samt att du har möjligheter att lägga undan lite pengar, det kommer du ha nytta av i framtiden.

Jag önskar dig en riktigt gott slut och ett Gott Nytt År

Kramar Pappa

Svar: Usch, låter inte kul :( Ni får hälsa honom jättemycket från oss. Vi tänker på er där hemma. God fortsättning älskade pappa! <3
Christine Persson

2013-01-01 @ 10:47:48
#2: Mormor

Hoppas ni båda har det fint i snön och fortsatt kul detta nya år. Kan inte komma in i Emelies blogg, därför skriver jag bara till dig. Men ni finns båda i mitt hjärta. Nu har snön tinat på gångarna så jag kan komma ut till soptunna och brevlåda igen. Vill INTE bryta några ben så därför är jag försiktig och går inte ut så mycket. Bara till bilen (som har fyra fötter) och inte halkar så mycket. Tusen kramar

Svar: Tänker på er med där hemma. Hoppas du får ett underbart 2013. Men var försiktig :I kram kram
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: