I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-20
01:40:17

2012/12/19

Jag har ett virus (därför jag är sjuk) som gått upp i ögonen. Finns inget man kan göra åt det utan det kommer inte bli helt bra förrän om ca 2-3 veckor. Sån tur är så kommer det fula röda i ögonen förhoppningsvis försvinna om "bara" ca 3-5 dagar. Precis vad jag hoppades på! Känner mig ju helt galet snygg haha, min hy är till och med vitare än ögonen. Illa. 
 
Tydligen smittar det också och då jag jobbar med mat får jag inte jobba förrän det röda är nästan borta. Vilket i och för sig kanske är lika bra då jag inte gärna vill ha ögonkontakt med folk nu... Men tydligen var det okej att åka snowboard! Så länge jag inte åkt mer än ett par timmar och inte tog mig i ansiktet. Perfekt ju! Fast det känns ju lite dumt att vara sjuk från jobbet för att åka bräda... Men det var hon som sa det så. Ska nog ta det lite lugnt i alla fall. Men kommer dö av uttråkning om jag bara ska ligga hemma. Alla andra jobbar ju eller så kommer de vara i backen. 
 
Dagens bästa måste nog vara att jag varit för lat för att fixa Alberta Health Care (Christine blir ju aaaaldrig sjuk) så jag fick betala $80 istället för att betala ingenting! Får väl bli min julklapp då- ögonvirus tack tomten!
 
Ni får lite bilder från en annan dag i backen i alla fall. Ni har säkert sett dem på Epas blogg dock... 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: