I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-16
03:06:57

2012-12-15

Dags att skriva igen kanske. Sitter och lyssnar på musik och taggar för fobollskväll på The Pump and Tap Tavern. Ja ni läste rätt! Christine ska gå på fotbollsafton! Men inte för fotbollen såklart, tänkte mer spana in mig på ölen och trevligt häng :) Är ledig imorgon och det är lördag idag så det är perfekt. 
 
Jag börjar komma in i jobbet nu och trivs såååå bra. Till och med gästerna är söta och dricksar bra haha. Det enda jobbiga är att komma ut på mornarna men när man väl är uppe är det lugnt. 
 
Sen jag skrev sist har jag mest jobbat. Åkt en del bräda men sovit en massa och börjar äntligen känna mig lite bättre. Folk hör vad jag säger i alla fall! Så har jag klippt en av Emelies "kollegor" också. Och imorgon är det Klaras tur. Imorgon är det även Sunday Funday plus att Sunshine (Epas jobb) har staffparty så lär bli en rätt galen kväll. Men jag som är ledig måndag också gör det ingenting :)
 
Hoppas ni hade en fin Lucia och att ni har lite julstämning där hemma. Det har INTE jag!
 
Klara och Emelie
 
Ett Bonfire-houseparty i tisdags.
 
Kommentar:
2012-12-16 @ 10:28:09
#1: Pappa

Skönt att du börjar bli bättre.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: