I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-05-28
21:17:01

Party tonight!

Hej! Tror inte det här kommer kunna skickas men kan ju alltid hoppas... Ska snart göra mig iordning för utgång! Var aaaalldeles för länge sen nu! Egentligen borde jag ha sovit lite nu men det blev inte så hehe... Vi åker antagligen inte in förrns kl 1 så det är ju inte direkt bråttom, ska iof till Steffi runt 10 nån gång och föra. Sen blir det taxi till Kiel. Steffi fyller 21 idag så! Och vi ska "såklart" till Ease (de är typ stammisar där) där har de tydligen temafest ikväll och temat är hospital. Kul tema? Svar nej :P De andra hade typ lite bandage eller nåt så antingen lånar jag lite av dom annars skiter jag nog i det, fast kommer man utklädd kommer man in gratis och det kan ju va lite värt! Idag har vi mockat igen. Tredje dagen på raken nu och det är verkligen skit, tar sån tid och det är jobbigt och tråkigt och jag är värdelös på det! Timm skulle tydligen göra nåt med sina åkrar de här tre dagarna. Dålig tajming iom att vi bara är två. Iof så mockar inte jag mer än typ 7 boxar, vilket iof är rätt mycket tycker jag. Men om jag mockar 7 så mockar Jani över 20- det är mycket! Fast då fixar jag allt annat som att sopa och sätta hästar i skritten och fodra och så. Idag har jag ridit en massa, fyra hästar. Först Dobby som jag aldrig ridit förut och jag tycker alltid det är lite svårt första gången när man inte riktigt vet hur de funkar och så. Speciellt när Jani rider samtidigt.. Han blev lite arg på mig idag för jag trodde han sa en sak men han sa en helt annan och då tyckte han typ jag var dum i huvudet som gjorde det jag trodde han sa. Men det är inte alltid så lätt att höra vad han säger :) Sen på eftermiddagen red jag Sky, Check Me Out och Lassie. Tycker fyra hästar är rätt mycket och trodde inte jag skulle orka rida alla ordentligt men det gick faktiskt bra! Det är ju inte så många som jag red i Danmark men där kände jag efter andra hästen att det sög haha. Här är hästarna lite mer välridna även om det krävs mycket ridning för det så får man ju iaf ut något av det. Sen måste jag faktiskt säga det att fast jag jobbar "overkligt" mycket så går det ändå bra. Det är galet mycket det är det men jag har faktiskt vant mig nu och tycker det funkar bra. Man orkar mer än man tror. Sen rider jag ju min häst på min arbetstid så det kanske inte riktigt kan räknas då. Fast nu ska det bli skönt med en vilodag, mina armar behöver det. De håller på att bli värsta feta muskelbergen! Men ja vi borde vara fler, ska bli VÄLDIGT skönt när Matilda kommer tillbaka och den nya tjejen som kommer i Juni är efterlängtad! För nu gör jag ju en stor det själv, Jani gör ju en massa annat som måste göras hela tiden som inte har med hästarna att göra. Föresten vad är ehec? Har typ inte ätit nån gurka iaf så ni kan va lugna!
Kommentar:
2011-05-30 @ 18:05:37
#1: oxe

ät inte andra grönsaker heller om du inte sköljer dom jättenoga! idag sa dom att sallad och tomat också kan vara smittat. inte bli sjuk!!

hoppas du har det super där borta men det verkar ju som att du trivs :) skulle verkligen va askul att komma o hälsa på dig sen i höst. tänker på dig oxe <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: