I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-01-29
03:08:33

Hello Sweden!

Vi har det galet bra här i fina Australien! Har varit på en massa fina ställen för att inte tala om stränderna blir såå sugen på att ta en surfkurs, eller nästan ändå mer vill jag lära mig kitesurfa (ser lite lättare ut och faktiskt roligare!)
Just nu sitter jag i våran lägenhet i Albany den södraste staden i Western Australia, klockan är 11 på morgonen och vi ska snart åka in till stan och leta bikini till mig, då mina verkar gå sönder på löpande band..... Igår och dagarna innan det var vi i Margaret River, där åkte vi runt till en massa olika härliga ställen, jättemysigt! Innan dess har vi varit i Freemantle, Rottnest Island och Perth. Vädret har varit jättebra nästan alla dagar! MEN, nu ska det komma en cyklon till WA, mindre kul. Nu säger dom iof att de tror att den inte blir jättestark men det är tydligen inte så lätt att veta säkert. Så det spöregnar, och inatt spöregnade det ändå mer. Jaja nu ska vi dra iväg och hitta på en massa mer roliga saker. Håll tummarna för att cyklonen dör ut istället för att komma hit för jag vill inte blåsa bort! Nästa gång jag åker hit blir med Working Holiday visum och det ska fan bli snart! Nån som är taggad på att följa med?
puss alla fina <3<3



Kommentar:
2011-01-31 @ 17:13:58
#1: Sara

Ååhh, ni verkar ju ha det grymt! Hoppas det inte blir nån fara med cyklonen! Och jag är på att åka dit och jobba! PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: