I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-09-10
09:14:03

Fredag

Ni kommer tycka jag är sjuk i huvudet. Jag tror jag bestämt mig, och det blir nog tvärt emot vad alla vill. Känns som det beslutet gör många besvikna. Men jag känner mig nog ärligt talat inte klar. Och jag känner att jag ska försöka göra det jag verkligen vill göra och velat i flera år. Åtminstone ska en del förändringar ske för som det ser ut just nu kan jag inte ha det.
miss u<3
Idag är det jobb som gäller, sista dagen innan helg! och ledig 2 dagar!! sjuuuukt skönt. Ikväll ska jag eventuellt till grönan och se Hoffmaestro frågan är bara om jag kommer hinna det? Annars blir det nog myskväll hemma. Imorn fyller min söta syster år :D så det ska såklart firas med buller och bång ;) nej men vi ska ut och äta och sen parta hela natten lång eller nåt.
Söndag ska jag rida igen! KUUUUUUUUUUUUUL! Renee som vill ha hjälp med Windsor, har inte ridit på en vecka snart så ser fram emot det mycket!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: