I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-06-06
22:32:12

Järna RK 1.00 + 1.10

Tävlade med Lassie idag. Var så sjukt galet trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Lassie var otroligt lugn idag vid hanteringen vilket kändes väldigt ovanligt! Hon brukar ju annars va helt galen! Vet inte om jag tycker det känns så bra att hon är så lugn... Men iaf, en meter gick ju som det gick. På framhoppningen fick jag inte riktigt fram henne för skänkeln och hon var lite tjurig tycker jag. Men väl inte på banan då jäklar taggade hon till! Galna häst. Hoppade ettan, som kändes bra. Till nästa hinder var det fem galoppsprång fram till en rosa oxer som hon inte var så pigg på att hoppa. Så hon stannar till lite halvt och drar åt sidan vilket jag inte alls var med på och sitter helt plötsligt på rumpan! Det kändes ju lite snopet... Hann hoppa ett hinder :(
1.10 kändes dock vääääldigt mycket bättre! Hon var mycket mer framme på framhoppningen och hoppade riktigt bra:) inne på banan kändes det också super, hon var iof väldigt studsig mellan hindren men hon hoppade skitbra! Förotum på 6an, hon tvekade av någon anledning så vi kom väldigt nära och jag trodde inte hon skulle hoppa men det gjorde hon fast rev den.  Så fick 4 fel men jag är jättenöjd med det :)
Med nya fina schabraket jag fick av grannen :)
Kommentar:
2010-06-07 @ 01:09:42
#1: Sara

Finis :) Hoppas det gick bra med rumpan (; Inte ramla av sådär! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: