I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-11-19
20:32:44

Livin' the good life

Aaaah suck... jg ar utelast, glomdeta nyckeln av anna sa jag kommer inte in i varat rum. jag som tankte vara duktig och lagga upp bilder och skit.

Aja, de senaste dagarna har det varit fullt os medvetslos typ :)

I Lordags var vi ju pa madam tussauds, sen dro jag och anna till ett stalle som jag inte minns vad det heter, langt at helvete var det iaf, for att halsa pa hennes typ mormors "adoptivmammas" barn och hennes barn. Tror det var sa iaf fast hon var typ inte adopterad bodde bara dar. Sen gick vi u,till ett stalle som hette Verve, vi hade skitkul, manga konstiga manniskor dock och jag och anna var valdigt stolta for alla kvallens bus (vissa mer eller mindre lyckade)


 


Den engelska familjen


Jag fick just den har bilden skickad till mig av min syrra, haha varfor? Sot ar han ju iaf, bror min :)



I sondags akte vi allihopa till LondonDungeon som jag trodde skulle vara skitlaskig, den var inte det sa jag blev lite besviken... Men intressant :) och vi fick en cool bild oxa ;) sen akte vi till camden market, sjuuukt stort och coolt. Jag kopte en klanning som jag lyckades pruta ner asbilligt!


Marcus, jag och Gustav


I mandags sa gick vi pa musikal, Sister Acts. Som var jattebra faktiskt! Fick biljetter av en kund till Andy, schysst :P sen var vi ju pa salongen som vanligt.

Tisdag. Tror inte jag gjorde nagot speciellt, fixade Annas naglar och ni hade kunnat se en bild om det inte vore for att jag ar UTELAST... :(

Och igar hade vi sjuuuukt roligt! Direkt efter jobbet gick vi ut jag och Anna, kvallen borjade pa en jattemysig och skitfrasch klubb/bar som hette Freedom tror jag, som hade billig ol men dyrt vin och snygga bartenders. Sen drog vi till en Engelsk pub, love them! fast den var val sadar iof... Och sen nar klockan hade tickat vidare lite sa bestamde vi oss for att dra till varsta inneklubben, Maddox. Hahahaha det var sjukt. Forst kunde vi inte hitta stallet sa vi gick runt i ar pa alla de finaste gatorna haha. Sen skulle v inte fa komma in for vi stod inte pa gastlistan men vi gjorde det iaf och da fick vi reda pa att det kostade £20!!! bara intrade! helt sjukt galet dyrt men da kunde vi ju inte vanda och ga sa... jag kan tala om att drinkarna var INTE billigare, och alla, verkligen alla hade bokat bord och satt med flera helror och jag gissar att de var gaaanska rika. Kandes som att komma in i en Gossip Girl varld, faktiskt det var sjuukt likt. Och jag som liksom inte ens fixat mig efter jobbet haha. Men vi hade askul iaf,blev bjudna pa lite drinkar (tur det) men det ar nog anda mindyraste utekvall nansin... jaja nu har vi provat pa det iaf ;P

Idag har jag varit sjukt bakis. och jag ar jattearg pa mig sjalv att jag glomde nyckeln for jag hade verkligen behovt aka hem och sova eftersom det inte blev sa mycket somn inatt... Och snart ska jag dra tillbaka till Oxford Circus for att kaka italiensk asgod middag med Anna och hennes kompis Rebecka som vi hange med i fredags :)

DET AR BARA TRE DAGAR KVAR :O SHIT! vill inte vill inte vill inte

 


ett par andra skor jag kopt :) fran dorothy perkins

Kommentarer:
2009-11-19 @ 21:39:31
#1: Anonym

GUD va najs :D :D!!! Ha de sjukt bra sista dagarna nu min oxvän<3

2009-11-20 @ 13:23:52
#2: Anonym

sjuuuukt snygga skor:o:o och ja du verkar ha de grymt najs, är avis på dig!

2009-11-20 @ 13:25:05
#3: Anonym

(jag glömmer alltid skriva namn men de där var från din korg):D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: