I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-06-29
00:28:40

Fredag, lördag, söndag

Hej! Igår hann jag verkligen inte blogga, eller jag orkade inte haha ;) Finns faktiskt viktigare saker här i livet :P Men vad har jag haft för mig då?

Jo juste, jag jobbade ju i fredagskväll, och alcazar skulle spela på Gute. Jag var såååå taggad på att se dom, de är liksom jag och Nico rätt igenom! Så jag körde racertempo när vi skulle stänga, slängde på mig partyoutfiten och sen var det bara att cykla järnet till Östercentrum där jag mötte upp Isa och Nico. Det blev en rätt lugn kväll med lite dricka men jag hade roligt :D Och vi fick höra våran favoritlåt och dom var grymma! Så jävla snygga!




Isa :)

Sen igår så jobbade jag 9-17 tillsammans med Nico som fick vara i caféet med mig :) Efter jobbet åkte vi hem, fixade oss iordning och drog vidare till Samuels kompis Nina som hade lite förfest med en massa söta och glada tjejer och några killar. Vi körde dammsugaren haha ;) sen gick vi ner till Gute och tappade bort alla från förfesten men vi hade roligt ändå, Gute var rätt dött till en början men sen jävlar kom det igång! Juste sen träffade jag på Johanna från Norge oxå, kul :D



Idag
började jag sent, klockan 5, jobbade till elva idag. Men nu har vi varit ute så mycket så det fick bli hemmakväll... Iaf på dagen så kom Pontus, Alex och Frida och hämtade upp mig, sen plockade vi upp en ganska så sliten och halvt död Samuel och drog till Hedebybrottet och solade och badade. Galet najs! Sen skjutsade Pontus hem mig och jag fick stressa till jobbet där jag möttes av en ny tjej som heter Johanna som hade sin första dag idag :) Sen fick jag skjuts hem av Maria, och nu sitter jag här och ska strax sova. Upp tidigt och jobba imorn liksom... Och imorn spelar Promoe på Gute, klart man ska dit! Nicos föräldrar kom föresten hit idag, så då lär man ju träffa dom lite oxå :)


den här sotnosen träffade jag på nyss, det kryllar av igelkottar här på Gotland!


Puss och godnatt
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: