I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-12-15
17:25:36

Det snöar!

Boorde verkligen plugga.... Men usch vad det är tråkigt! ÅRETS sista prov imorn, skönt! Önskar att dagens prov hade varit det sista dock haha :P Men men, imorn är typ sista riktiga skoldagen, sen har jag loooov. Borde väl gå på avslutningen på fredag föresten men vi får se, man får ju varken betyg eller någonting så. Fast jag måste nog lämna ett papper till Ari så jag får nog pallra mig dit iaf.

Hoppträning ikväll, hoppas jag inte dör i halkan med transporten :O För shiet vad det snöar! Men det är jättemysigt, hoppas bara det håller sig till jul.

Har inte så mycket kul att skriva, inget alls faktiskt. Förutom att det snöar och det visstre ni ju redan :P så puss på er nu ska jag laga mat <3

Extreemt kreativt haha :P skolarbete och fin blev hon ju :)

Kommentarer:
2009-12-15 @ 23:02:39
#1: Anonym

haha jag vet inte varför, men jag skrattar såfort jag ser bilderna på mig :P jag passar INTE i sådär :P hihi <3

2009-12-17 @ 22:14:03
#2: amanda

oj vad det inte ser ut som nicopai! :o men finfint! :) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: