I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-08-14
00:16:00

Efter en snabbvisit hemma-

Snart bär det av igen, resväskan är packad (typ, lite iaf...) biljetterna bokade och klockan är står på ringning. Gotland imorn!!! :D Fast jag är så sjukt trött på allt jäkla packande, känns som halva sommaren har gått till att packa, packa upp, tvätta om, panika för att inget hunnit torka, packa ner och sedan hoppa lite på väskan så att den går att stänga. Fast jag vet att det är värt det, vi har ju så sjukt kul däremellan!

Nu har jag ju varit hemma några dagar, trodde jag skulle kunna ta det väldigt lugnt men tydligen inte. Jobbat både idag och igår, igår på Råsunda. Och idag sjukt nog på Emelies jobb. Där jag typ oxå jobbar nu? Mamma kom in och väckte mig och undrade om jag kunde jobba istället för Emelie som är sjuk och ofta man säger nej till det? Så det var bara att slänga på sig lite kläder och sen hoppa på bussen och jobba. Lite Kneippbyn-nostalgi faktiskt. Fast mycket mycket mindre och ganska annorlunda. Men helt okej :) bra extrajobb liksom!

Nu måste jag få mig lite sömn, upp tidigt imorn, ska hinna med älsklingshästen oxå :)

Och ni ska se min outfit till personalfesten, haha är faktiskt riktigt nöjd :P Puss och godnatt
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: