I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-09-30
19:15:10

Kramkalas i soffdöende typ?

I know you all want to ;)

Dagen började i kaos, som vanligt typ. Även fast det var första gången på lääääänge som jag gick upp utan att pappa tvingar upp mig. Missade såklart bussen och då blev jag ledsen och vägrade gå till skolan, det går liksom inte att komma försent. Och jag var tvungen att skippa två sista lektionerna och då återstod det bara en som jag sket i. Och det kändes jävligt bra. Visade sig iaf sen att de hade färgteori och jag har redan gjort allt sånt så jag missade inget, bra det.

Istället satte jag mig och pluggade, vilket gick sjukt segt. Höll på från klockan 7 (!) till 10 ändå känns det som jag inte kommit nånstans på kultur & stilhistoria inlämningen. Nån som möjligtvis sitter inne med en massa braig info om mode, frisyrer och smink under antikens grekland? (a) Då skulle jag blir gaanska förvånad! Sen var jag uppe och red och sen kom hovis och Lassie stod snällt och fint hela tiden och han var för ovanlighhetens skulle glad och trevlig :D Sen hjälpte jag mamma måla några plankor och så har jag även hunnit med att klippa Oscar.
Det är så skönt att vara hemma
...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: