I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-04-30
09:27:18

Ben & Jerrys och Valborg

Igår var det gratis glass till alla! Smaskens och såklart var jag och söta Vico, Milla och Nico där! Sen blev det lite shopping, Millson lämnade tillbaks sin tröja och fick en annan fin och jag köpte ett par snyga glajjor. På tal om glasögon så är det det som kommer sitta på min lilla tipp de närmaste dagarna. Jag har "skavsår" i ögat, såklart nu när det är valborg och allt! Så varje morgon ser jag ut som en djävul med röda och lite svullna ögon. Jag tycker i och för sig att det är skitsnyggt med glasögon men inte på mig! Det känns liksom inte som jag. Alls.

image109 image110
Wedins 99 .-


Nu ska jag ringa lite så får vi se vad som händer, blir skola halv ett idag iaf, sen bär det av till Eskilstuna!

Puss <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: