I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-03-26
15:47:00

26 Mars 2014

Jag är ledig idag. Klockan är halv 9 här så ska snart dra mig upp till backen. I måndags hade vi "staff appreciation dinner" i Canmore, jättegod mat och trevligt sällskap. Var alla från Lift Ops, Park Crew, Trail Crew, Ski Patrol och jag tror det var Cat Crew också men vet inte om jag såg någon där. Kvällen slutade på Devils Gap som vanligt haha. Jag och Ingrid var lediga så åkte upp till Sunshine under dagen såklart. Var en sjukt bra dag har äntligen börjat kunna göra 360 igen. Att det skulle ta så lång tid att komma tillbaka till... 
 
Det är dags att göra sin tax back här, och jag har inte skickat in min än men om den sidan jag gjort den via så kommer jag få en maaaaaaassa pengar, ja tack.! Sen tror jag att jag kanske har kommit fram till vad jag gör i sommar. Lutar åt att jag stannar här. Alla säger att det ska va så bra och kul och det är flera stycken som stannar så tror vi blir ett skönt gäng i så fall. Plus att det är rätt mycket enklare att stanna än att börja om på nytt nånstans och tydligen ska man tjäna sjuka pengar om man serverar under sommaren. Och om jag tröttnar kan jag ju alltid packa väskan och dra hem.
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-03-26 @ 15:58:38
#1: Mamma

Du känns om möjligt ändå längre bort nu när vi är 12 timmars skillnad. Konstigt med så mycket snö när det är så varmt här. Tröttnar du aldrig på snön?
Saknar dig! Kram

Svar: jag vet, ni sover ju när jag är vaken nu och tvärt om! jooo är så trött på snö! eller nysnö iaf vill inte ha mer, det får mer än gärna smälta bort här i Banff och bli sådär nice som det var när ni var och hälsade på. Men sen vill jag ju ha kvar snön på berget men det får gärna va lite mysigt slushigt och strålande sol, det är jag taggad på! Saknar dig med!!
Christine Persson

2014-03-26 @ 17:51:32
#2: Emelie

Kom hem!!!

Svar: Men vad ska jag göra där?? Kom hit!
Christine Persson

2014-03-26 @ 22:52:42
#3: Amanda

Hej Christine! Så kul att fortfarande följa din blogg, men jag blir så himla avundsjuk och vill också komma tillbaka! Du gör helt rätt som stannar över sommaren, det kommer du aldrig att ångra! Och ja, om du serverar på nåt schysst ställe så kan du tjäna sjuka pengar! Kör hårt och njut lite åt mig också! :)

Svar: Haha jaa du är mer än välkommen att hälsa på! Hur går det med skola och allt? Och hur är det med George? Haha ska njuta som tusan för dig! Och det känns mer och mer rätt att stanna faktiskt :)
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: