I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-06-24
01:53:25

Bildbomb!

Jag har faktiskt tagit lite bilder sedan jag kom tillbaka från Sverige. Har bland annat vandrat upp Sulphur Mountain, vilket är en ca 6 km lång hike upp för ett berg med fantastisk utsikt på toppen. Vi gick ner på baksidan vilket var ändå vackrare och också lite längre (drygt 8 km). 
Jag har även shoppat som en tok då de slarvade bort mitt bagage på vägen hit så var utan packning i 6 (!!!) dagar, helt sjukt att det tog dem sådan lång tid innan det hittade väskan. Sån tur var fick jag en del pengar att handla saker jag behövde för så har haft det rätt bra ändå. Dock höll det på att sluta jäkligt tråkigt och vi fick verkligen bråka för att jag skulle få tillbaka pengarna. Är väl därför man har försäkring för att man inte ska hamna i skiten när man är ute och reser? Sån tur är så lyckades vi lösa det till slut.
Sen har jag ju bytt boende så bor mycket MYCKET bättre nu! Riktigt fräscht här och mycket mer hemtrevligt. 
Igår åkte jag, Tinks och Rikey hans flickvän på en liten cykeltur till Sundance Canyon vilket var sådär för alla myggor. Hatar myggor.
 
Annars har jag mest gått och väntat på att jag ska börja jobba, två dagar kvar nu. Klippt en del hår, var i Calgary en dag med de jag bor med. Hängt en del i parken och tränat en massa. 
 
 
 
Jag och Shaun
 
 
Utsikt från Sulphur Mountain, Banff ser pyttelitet ut
 
Fairmont Banff Springs
 
Mountain Sheep tror jag att det är
 
Jag och Tash leker lite på Valmart i Calgary
 
Ingrid
 
Slacklining!
 
Jag och Rikey
 
 
Kommentarer:
2014-06-24 @ 05:13:39
#1: Emelie

Hallå du ser ju sjukt fit ut! Kolla in armarna!! :)

Svar: Haha tack blev ju rätt vältränad i vintras
Christine Persson

2014-06-24 @ 07:12:36
#2: Pappa

Hej. det måste ha varit jobbigt att cykla upp för bergen där du tog korten. har du inga bilder på ditt nya hem.
Kram

Svar: Vi gick"bara" upp till de ställena. Man kan även ta en gondol upp till toppen. Kan ta lite bilder lite senare är så stökigt här nu. Kram
Christine Persson

2014-06-24 @ 08:33:34
#3: Ida

Vilka härliga bilder :) Såg ut att vara varmt också!

2014-06-24 @ 09:11:57
#4: Lisette

Åh vad vackert!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: