I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-10-29
13:16:10

Bye bye Cph

Nu  är jag färdigpackad och färdigstädat. Sitter på "mitt och Emelies" café i väntan på Zoulmate som vill ha tillbaka sin lägenhet. Klockan 4 går tåget och jag har blandade känslor inför att åka. Ska såklart bli mysigt att träffa min saknade familj och alla vänner i Stockholm och jag längtar som fan till Banff. Men jag kommer att sakna den här härliga staden. Och alla fina människorna man träffat. 
 
Igår var jag och några från jobbet och åt thaimat och bara hyggede oss med vin och prat hela kvällen. Riktigt jobbigt att säga farväl till dem men så är det ju. This is just the end of a new beginning :)  tHösten har föresten kommit hit, blivit riktigt kallt. Inte så kallt som i Sverige dock. Tänkte jag skulle ta lite bilder men det är molnigt och trist ute så det får bli nästa gång.
 
haha finn ett fel!
Kommentar:
2012-10-29 @ 14:29:33
#1: Syrran

HAHAHA det går ju inte att se!!! Shit den kommer sitta där i åratal utan att nån ser!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: