I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-05-27
11:35:48

CPH Carneval

Tillbaka i Köpenhamn och kan fortfarande inte riktigt fatta att jag faktiskt ser! Men det är ett jäkla massa droppande, 12 ggr per dag i vardera öga totalt. Känns inte som jag gör något annat!

Kom "hem" i fredags, mötte upp Emelie i vår park då hon jobbat hela dagen. Jag ska dit på måndag så vi får se hur det går. Det har varit Karneval här hela helgen så vi bestämde oss för att gå till faelledparken och titta på det. Var ganska häftigt med massa magdansare och grejer. Men då jag måste vara väldigt försiktig med mina ögon kände jag att det var dags att gå hem typ runt halv elva. Det tyckte dock inte Köpenhamn. Lyckades på nåt sätt komma bort från Emelie och hittade inte hem förrän tre timmar senare. Fy fan det var inte kul, lilla Köpenhamn är nog större än man tror!
Igår låg vi mest och chillade och solade hela dagen, sjukt skönt väder. Sen var det ju Eurovision på kvällen, planen var att gå ut efter det men vi slocknade båda två i soffan. Och jag var kanske inte galet taggad efter gårdagens bravader...  Kul att Sverige vann! Tyckte iof Danmarks bidrag var bättre än de få poäng de fick...
häng i faelledparken
Kommentar:
2012-06-02 @ 10:43:09
#1: pappa

Hej kollade din blogg och då har du skrivit här.

Du måste byta din status bild.

Allt bra med dig och ögonen.

Kram Pappa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: