I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-08-04
22:20:24

Roll on

Just nu är jag lite irriterad faktiskt.... Har inte fått mitt visum till Kanada för att nån med tyskt ursprung av en slump kollade igenom minb ansökan och vet precis hur man får tag i ett uttdrag ur brottsregistret vilket jag inte lyckats få fram så nu MÅSTE jag ha det. Vilket är lättare sagt än gjort! Igen som vet hur man gör? Eller nån som vill åka till huvudkontoret i stockholm och muta dom lite? :)

En kul grej är att igår blev det bara så av en slump att folk bille byta pass på jobbet så jag OCH emelie har fått tre dagar ledigt! Eller tre och en HALV dag! Det ni! Vi jobbar ju hela tiden och har aldrig ledigt samtidigt så det är ju fantastiskt :D Sååå iaf så tänkte vi att ja då drar vi på en liten roadtrip i Danmark och hälsar på våra danska vänner vi lärde känna i Hemsedal så jag är mitt uppe i att hyra bil. Vilket går sådär. Antingen har jag lyckats boka samma sak två gånger, och även betalat. Eller så har jag inte bokat någonting. Och vi har inget internet hemma så jag måste sitta på vårat cafe tills jag har löst det här. Vilket går sådär utan att kunna komma in på banken och en lördagkväll är det inte så lätt att få tag på kundservice... Sista minuten lösningar verkar aldrig gå så bra för Systrarna Persson.
Annars rullar det på här i Kbh, jag är fruktansvärt dålig på att blogga men det händer inget särskilt att blogga om. VI jobbar jobbar och jobbar. Och jobbar vi inte tränar vi (har skaffat gymkort och kan ärligt säga att jag tränat 3-4 ggr i veckan de senaste 3 veckorna! Yay! å skönt att ha kommit igång med det, jag mår så mycket bättre då :)
Sen hade det ju inte varit helfel med lite besök här :D är faktiskt en supermysig stad med massa saker att göra och jag saknar mina vänner! Så komsi!
Vi och Jose som jobbar med oss på Kafé Kys!
Kommentar:
2012-08-27 @ 09:13:08
#1: Sara

Heeej fino! Hur har ni det? Löste det sig med visumet? När åker ni isåfall?? Vi måste ju hinna ses!!!! PUSS <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: