I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-03-26
15:36:17

Provjobb i Aalborg

Nu är jag hemma igen, har varit 3 otroligt lärorika och jobbiga men roliga dagar. Har ridit ca 8 hästar om dagen och har skavsår både här och där och ont i typ alla muskler i kroppen. Men nu är jag hemma och vet inte vad som väntar mig i livet. Fick jobbet, men måste fundera lite på om jag ska ta det eller inte. Det måste ju fungera med Lassie också. Vore det inte för henne hade jag nog åkt utan tvekan men nu är jag lite osäker på hur hon skulle trivas och om jag skulle hinna med henne för det är så mycket med alla andra hästar. Stället var iaf väldigt fint och man bodde rätt fräscht. Självklart fick jag inte med mig någon kamera men lånar lite bilder jag hittade på nätet istället. Tycker förövrigt danska är ett väldigt mysigt språk även om jag inte förstår allt ;)

här var det gemensamma köket/vardagsrummet. Toan ligger bakom köket och till höger finns fönster ut till ridhuset.
ridhuset, på kortsidan där fönstren är var det gemensamma rummet och sovrummen på övervåningen.
"ponnyavdelningen" eller vad man kallar det. Till vänster är ridhuset.
Kommentar:
2011-03-27 @ 08:30:16
#1: Emelie

Danska är underbart! Klart du ska ta jobbet, ingen tvekan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: