I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-02-24
11:23:49

.

Min lediga dag idag! SKÖÖNT ! Och idag är även Nicos lediga dag :D så väntar på att hon ska fixa något som skulle fixas sen kommer hon hit och då blir det klippa hår (går ju inte att ha klippfri en dag?) Ska ta och duscha lite innan också. Spännande.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara att jag borde uppdatera, är så dålig på det.
Försöker planera tävlingssäsongen med Lassie, vilket är svårt vet inte när jag kan starta 120? Men den 12e ser det ut som att första tävlingen blir, om jag inte eventuellt ska ge mig ut den 6e på en pay and jump. Vi får se vi får se.
Igår fyllde Vico 20 år! Inte dåligt GRATTIS gumman! :D :D 
snygga?
Sen är jag väldigt trött på det här vädret, aldrig varmare än -10 igår var det -21 när jag red, trodde jag skulle tappa fingrarna. Ge mig sol, ge mig värme!
Kommentarer:
2011-02-25 @ 23:31:31
#1: Mamma

Håller med! Blir det inte vår snart!

2011-02-26 @ 06:30:14
#2: Emelie

Har far du lite SOL! Vi har vaaarmt har ;) Fan kan du komma hit, jag maste klippa mig!

2011-03-02 @ 03:34:25
#3: Syrran

Vi har inte fixat allt det dar med jobb osv. Man ska fixa sitt tax file number och bank konto. Men da maste man ha en adress en vecka i framtiden for att de ska kunna skicka det till en, och det ar lite svart att veta var man kommer bo en vecka frammat. Men det loser vi sen nar vi kanner for att borja jobba. Det jag skulle vilja gora helst ar att jobba pa en cattle station, en ko farm dar man foser runt kor och far pa en hast, typ som en cowboy. Later coolt. Mitt tips till dig ar att ni flyger till Melbourne och bokar Oz Experince bussen (myyyycket battre an greyhound) och aker fran Melbourne upp till Carins, dar far ni med Great Ocean Road som ska vara helt fantastisk. Nar ska ni aka och hur har ni planerat?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: