I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-09-16
21:42:25

hallå i stugan

ska snaaart gå ut med hunden, han ser lite olycklig ut och så kan vi inte ha det. Är hundvakt i helgen fast jag jobbar imorn och lördag... så blir till att gå upp tiiidigt (tidigare än vad jag blivit van vid iaf) imorn och gå ut med lille Chipsen. Sen imorn ikväll blir det överraskningsbus, kul! Och på söndag är det ju valgrejs vilket ska ses på med söta 91or<3
Och i november kommer en väldigt saknad liten sak som just nu är på träningsläger i 2 månader. Saknar henne nåt otroligt och det ska bli så kul att få hem henne igen. Då blir det en häst i toppform, nytt stall och lite annat. Lääääängtar. Hon ska förövrigt tävla i helgen, i Huddiksvall :O hej långt borta... Skitkul att hon ska tävla men skittrist att det är typ vid Sundsvall så jag inte kan åka och hälsa på. Får hålla tummarna här hemifrån istället. Det går säkert skitbra tror jag! Och jag vet 90% tycker jag är fullständigt dum i huvudet och slänger bort mitt liv men det skiter jag ärligt talat i, det här känns bra för mig just nu och håller man inte på med hästar kan man nog inte sätta sig in i det så visst självklart kan väl vissa tycka man är puckad för att man inte slänger bort pengarna på resor istället. Men det är inte allt i livet- att se världen- inte i mitt liv iaf inte just nu, annars finns det alltid tid för sånt senare men jag är nog inte riktigt en sån person. Jag är nog mer en tråkig hästtönt haha ;)
Nu ska hunden rastas och sen ska jag fortsätta se på PH!
något som har med de här att göra(a)
Kommentar:
2010-09-18 @ 14:18:05
#1: oxe

jag tycker du gör rätt gumman. vad du än hade valt hade det varit rätt - så länge du gör det som känns rätt för dig själv! du har hela livet på dig att resa (och rida), du kommer hinna båda :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: