I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-10-29
23:08:33

Halloweeeen

Okeeeeeej, inte igår man skrev inte. Typ en och en halv månad sen nästan. Orkar inte uppdatera om allt som hänt sedan dess (vilket nog inte är överdrivet mycket, mest jobba)
Men kan skriva lite om vad som komma skall! Imorn blire halloweenfirande och jag är taggad, hade riktigt kul förra helgen vi var ute (första gången i sthlm på länge) vet egentligen inte varför för vi gjorde inte värsta annorlunda grejerna direkt men det var kul iaf:) eller vi försökte oss på en pubrunda men tiden sprang iväg litegrann haha och ja som sagt det ska bli skitkul imornkväll! Och självklart ska jag klä ut mig :D Imorn ska det även jobbas, jobbar fan hela tiden. Sen järnet hem, lämna bilen och sen åka till Epa:)
Sen på söndag så ska jag rida Lassie! Första gången på 8 veckor, galet lång tid. Ska bli superspännande att se hur det går!
I Köpenhamn för två veckor sedan!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: